Friday, February 3, 2017

PARIKAN BASA JAWA


NO PARIKAN
1 Aja cokan majang foto artis idolamu. Pacarmu ora se-ganteng/ayu kuwe, adoh. Melas.. 
2 Akeh pegawean mumet. Ora duwe pegawean lewih mumet. 
3 Arep diomongna apa maning. Dewek ora bakal dadi siji. Koe neng kana nyong neng kene, snajan atiku milih koe..
4 Awake bareng, atine ora. Atine cemantel neng awake wong lia.
5 Awale sok jual mahal. Langka sing gelem, ora payu akhire di obral. #sewutelu
6 ayo podo tobat/ ojo kakean maksiat/ perbanyak sholat/ dan zakat/ben iso selamat/ dunia akherat//
7 BBM sayang2 meng Sri malah salah kirim meng wong lanang. :(
8 Bukane ora duwe pacar, mung lagi ora kepengin pacaran bae.
9 Cah wadon bar di puji tambah langsing, mangane malah tambah akeh.
10 Cieee sing arep malem mingguan neng ngumah bae tapi wis rapi.. #mubah 
11 Di elingna mangan neng pacare apa gawe wareg? Pangan kuwe hape.
12 Dina jemuah semoga nggawa berkah, ilang susah ati bungah.
13 dino iki aku kelingan \ perawan ayu konco sekolahan \ bantal guling tak sayang sayang \ nganti koyok wong kedanan\\
14 enek masjid mung disawang / al-qur'an digawe pajangan / jare ngaku islam / nangeng ora tau sembahyang//
15 Esuk-esuk kuwe mikire sing apik apik bae ben tentrem atine. Nek mikire elek terus, kapan bahagiane? #yakin
16 Fans Barcelona kepriwe kabare? ..ising lancar?! 
17 Gantenge secukupe bae lah, kelewihen mbok malik dadi srigala. 
18 golek duit ojo nganti ninggal sholat \ yen wes sugih duit ojo lali zakat\\
19 hang isun engeti waktu mageh demenan \ susah seneng diroso bebarengan \ hang isun karepi yo mong sesandingan \ sak iki mung kari angenan\\
20 Hawane panas pisan.. Rasane kaya krungu kabar mantan mbojo.. *nyemplung kedung* 
21 Hubungan lanang karo wadon kuwe dijenengi workshop. Sing lanang tugas nyambut gawe (work), sing wadon belanja (shop). 
22 janjimu sakmono tresnamu gede \ nyatane sak iki kok tinggalne//
23 Jenenge wong urip ya mesti ana masalah, wong wis ora urip bae masalahe cokan urung rampung.
24 Jere sih, nyong kuwe ganteng. Tapi sayang jarang warase. | Lah, genah gemblunge kuwe sing marai ganteng.. #bangga 
25 Jomblo kuwe kudu kreatif, senajan ora duwe pacar tetep bisa malem mingguan. #karopacarewong
26 kabeh tugas kuwe gampang, nek angel ora usah di garap. 
27 kadange mlumah mengkurep\ teko mburi teko ngarep\ tambah tingkah tambah mantep\ kadang nesu tapi arep\\
28 Ketemu kuwe nggo ngobrol, nek ketemu tapi dolanan hape dewek2 mending turu bae.. *banting hp* *tutur maning* *eman2*
29 Kos kosan kuwe panggonan sing paling irit nggo pacaran. Murah meriah, wedang bening segendul bae cukup. #tipsDaplun 
30 langite seng kiro padang maneng\ ulane seng kiro njumbul maneh\ seng kiro madangi ati isun iki\ seng kiro ngancani ati hang sepi\\
31 LDR kuwe ya kaya pacaran karo medi, langka wujude. 
32 Lumayan duwe mantan akeh, kena nggo crita anak putu.
33 Manusia setengah baya kuwe maksude mahluk separo wong separo baya?! #medeni 
34 Mas koe berubah | Berubah kepriwe dek?? | Berubah dadi power rangers pink | ....
35 Mbukak sms isine mung sekang operator tok. Dear operator, koe perhatian temen karo nyong? Mbojo bae yuh..
36 Meng pasar malem tuku balon, hawane adem enake kelon. #eh #uteke
37 Mentri sing ngurusi jomblo ora ana kiye?? Padahal kuwe devisa negara sing melimpah sing kudu dilindungi. 
38 Mlebu wc siki, metu mengko jam rolas liwat. Ngising setaun.
39 Motormu nek ora tau ana sing mbonceng, dimodif kaya MotoGP bae.. 
40 Mulane nek duwe pacar di urusi, aja di anggurna. Kecantol wong lia tembe ngrasakna.. #kawus
41 Nek apa apane gampang, menungsa ora tau sinau.
42 Nek wis ngucapna met bubu kan wis rampung tugas dadi pacar dina kiye. Ngesuk maning. #PacaranKuweSederhana
43 Neng dunya kiye akeh wong ayu, tapi koe sing paling ayu neng atiku.. #eaaa (soale koe tok sing gelem karo nyong)
44 Nerima apa anane kuwe aja mung neng lambe.
45 Nyong anane kaya kiye, nek koe ora trima ya nganah nggolet liane bae. #sikap #sokpayu
46 Nyong sih wonge kepenakan. Udu pacare tapi gelem bareng ya kepenak bae. Ora maksa ikih. 
47 ojo lali sholat dan zakat/ soale dunyo iki meh kiamat/ okeh menungso podo sambat//
48 okeh cewek suale ngisor dengkul /jare lak gag ngono ora gaul /trae zaman iki zaman edan /lak gag melu edan ora keduman//
49 Olahraga kuwe penting, contohe joging. Sapa ngerti ketemu jodohe. #modus 
50 Ora papa dadi mantan, sing penting wis tau nyicipi. #apane
51 Pacarmu ora perhatian, trus koe njaluk tulung karo nyong, tek tulungi. Eh koe malah dadi seneng karo nyong. Salah?!
52 Pembalap : muteri sirkuit nggolet piala | Jomblo : muteri GOR/alun-alun nggolet mangsa. 
53 Pembalap : nikung miring ben motore ngebut nambah kecepatan | Jomblo : nikung pacare wong ngrebut dadekna gebetan. 
54 Preine kurang suwe.
55 Sebenere sih cukup, mung kurang bersyukur bae.
56 Selingkuh sih ora, mung lagi betah karo sing lewih perhatian bae.
57 seng ileng emak bapak\ seng mikir tonggo\ kadung wes enak\ lali nang sopo-sopo\\
58 seng ono isun lan riko \ pisah selawase jodo seng ono \ seng kiro maning sun ketemu riko \ seng kiro maning sun nyanding riko\\
59 Sing apik raine lan apik atine kuwe ana. #wis Ana sing duwe.
60 Sing penting koe bahagia.. Tapi karo nyong, udu karo wong lia.
61 Sing sering nikung pacare wong kudune di hukum berat. Kena pasal penghilangan jodoh secara paksa. 
62 Sing sesuai karo kriteria kuwe akeh, sing gelem kuwe sing ora ana. #JombloKuweSederhana
63 Sugeng Taun Anyar. Dongane esih pada karo taun wingi.
64 Tenang bae, kabeh mau ana wektune. Tapi ya mbuh kapan.
65 Terus terang aneh rasane\ digoyang kroso enake\ tambah gawe roso senenge\\
66 Tresna kuwe dibuktikna, ora mung di ucapna.
67 Udu pacare sering bareng, karo pacare malah ora tau bareng. Yakayakuwelah.
68 Urusi disit uripmu sing bener, tembe ngurusi wong lia.
69 uwong urip kabeh pancen butuh duit\ yen wes sugih duit ojo patek medit\ duit iku kadang jadi penyakit\ sugih duit lali ngaji lali masjid\\
70 Wis jam semene bae nyong esih mikirna koe, kurang apa maning jajal, kurang apa?? 
71 Wong sirik tanda ra payu.
72 Wong wadon nek lagi mutung kuwe pelampiasane meng panganan. Mangane akeh, lemu ora urusan.
73 Wong wedok gag cuman siji \ ketimbang gawe loro ati \ nyapo tak pikiri\\
74 Yakin wong kuwe mesti dadi jodohmu? Sing wis nyebar undangan bae ana sing ora sida.

Sunday, July 31, 2016

Domba

Domba Cerita Motivasi dan Inspirasi Nomor 1

Pada waktu lampau jauh sebelum Abraham, di suatu daerah berdiri sebuah kerajaan. Raja memerintah dengan sangat baik. Rakyatnya makmur dan bahagia. Setiap hari raja dan rakyat berkumpul dan pesta bersama. Sungguh suatu kerajaan indah tanpa dukacita.

Raja mempunyai putra, pangeran ini penuh dengan rasa ingin tahu. Dia berpikir adakah yg lebih baik dari yang selama ini dia rasakan? Adakah sesuatu yang lebih indah dari kerajaannya? Pangeran ini makin hari rasa ingin tahunya semakin besar, hingga suatu hari dia memutuskan untuk mencari jawaban atas ingin tahunya itu. Dia mengutarakan keinginannya kepada ayahnya, dia tetap tidak percaya ketika ayahnya berkata Kerajaan inilah yang terbaik. Karena sang Raja sangat sayang kepada putranya ini, maka diijinkanlah dia untuk pergi mencari jawaban atas pertanyaannya. Dibekalinya sang anak dengan uang yang berlimpah, dan apapun yang ingin dibawa oleh anaknya. Kepergian sang pangeran ini membuat sedih sang Raja dan seluruh rakyat, tetapi apa boleh buat sang pangeran tetap pada keyakinannya untuk pergi mencari hal yang lebih baik.

Sang Pangeran akhirnya pergi meninggalkan kerajaannya, dia pergi ke kota sebelah. Di sana dia melihat keadaan yang hampir sama dengan kerajaannya. Rakyat di sana juga bahagia dan makmur, tetapi dia merasa ada yang kurang. Rakyat di sana tidak tahu siapa raja mereka, dan bagaimana rupanya. Mereka tidak mengenal raja mereka sendiri. Pangeran merasa kerajaannya
... baca selengkapnya di Domba Cerita Motivasi dan Inspirasi Nomor Satu

Saturday, July 16, 2016

Kenapa Mesti Berdoa dan Beragama?

Kenapa Mesti Berdoa dan Beragama? Cerita Motivasi dan Inspirasi Nomor 1

Terdapat sebuah penelitian yang sangat menarik berkenan dengan niat. Benjamin Libet, pakar saraf, pernah melakukan penelitian dengan menghubungkan beberapa orang dengan alat pengukur gelombang otak, Electro-encephalograph (EEG). Hal yang menakjubkan kemudian terjadi. Apakah itu? EEG kemudian menampakkan sebuah aktifitas gelombang otak yang muncul sebelum seseorang memiliki keinginan sadar untuk melakukan sesuatu.

Penelitian Libet kemudian menemukan bahwa sebuah niat muncul sekitar seperlima detik sebelum sebuah tindakan; dan secara jelas juga terlihat sebuah aktifitas gelombang otak muncul sekitar sepertiga detik sebelum munculnya niat. Dengan kata lain, ketika Anda membuka situs www.pembelajar.com dan meng-klik artikel saya, maka sesungguhnya pilihan tersebut bukanlah merupakan pilihan sadar Anda, tetapi faktanya adalah sebuah aktifitas gelombang di otak Anda telah memberi sebuah sinyal sebelumnya agar Anda memiliki sebuah dorongan untuk meng-klik artikel saya, dan kemudian muncullah niat Anda yang muncul ke kesadaran sehingga Anda kemudian memilih untuk meng-klik artikel saya.

Hal ini berarti bahwa semua keing
... baca selengkapnya di Kenapa Mesti Berdoa dan Beragama? Cerita Motivasi dan Inspirasi Nomor Satu

Monday, May 23, 2016

Maafkan Diriku

Maafkan Diriku Cerita Motivasi dan Inspirasi Nomor 1

Mendekati bulan ramadhan ini, dapat kita lihat ada semacam tradisi pada sebagian besar masyarakat untuk datang ke kuburan. Tentunya mereka datang untuk mendoakan keluarga mereka yang telah meninggal. Selain itu, dapat pula kita temukan suatu fenomena pemanfaatan teknologi, yaitu SMS yang dikirim ke kerabat dan handai taulan untuk saling maaf-memaafkan. Kadang sebagian manusia itu lucu juga. Karena biasanya SMS permohonan maaf itu dikirimkan ke keluarga dan sahabat yang belum tentu kita berbuat khilaf. Mungkin saja ada ke-khilafan yang tanpa disadari yang pernah kita lakukan. Tapi yang saya maksud lucu adalah, bagaimana dengan keluarga atau sahabat yang betul-betul memang ada sedikit perselisihan dan kemudian menjadi masalah besar? Apakah mereka-mereka itu juga sudah kita kirimkan SMS permintaan maaf, di saat ramadhan yang sebentar lagi tiba.

Saya sih ndak mau berbicara tentang manfaat dan mudharat ketika memberi dan meminta maaf atau tidak mau memaafkan sama sekali. Biarlah hal itu menjadi urusan para penceramah. Tentunya ada sangat banyak ayat Al-Qur’an dan riwayat-riwayat hadis yang berkenaan dengan kata “maaf”. Tapi kali ini saya ingin membahasnya dari sudut pandang teknologi pikiran.

Kenapa sih sulit sekali untuk memaafkan orang lain atau meminta maaf? Dari sudut pandang psiko-ana
... baca selengkapnya di Maafkan Diriku Cerita Motivasi dan Inspirasi Nomor Satu

Thursday, March 24, 2016

Inner Beauty

Inner Beauty Cerita Motivasi dan Inspirasi Nomor 1

Sekali lagi Novi memandangi diri nya di depan cermin. Lalu mata nya menatap poster Britney Spears yang sedang tertawa.
“Aku harus bisa! Aku ngak mau punya badan seperti ini selamanya. Aku mau kurus!” Teriaknya.
Tok! Tok! Tok!
“Vi…! Novi! Kamu kenapa?” Seru mamanya dari luar kamar.
Novi tersadar, rupanya mamanya mendengar teriakannya. Buru-buru dia menghampiri pintu kamar dan membukanya.
“Oh, ngak ada apa-apa kok, Ma. Novi cuma lagi latihan baca naskah drama buat pentas seni di sekolah,” katanya.
“O ya, kapan pentasnya? Wah, Mama boleh nonton saat kamu pentas, dong!” kata mamanya bersemangat. Novi kebingungan. Dia tidak menyangka alasannya tadi Justru menjadi bumerang bagi diri nya.” Novi Juga nggak tahu kok, Ma. Acaranya nggak Jelas,” jawab nya pendek sambil mengangkat bahu.
“Lho, gimana sih! Tadi kamu bilang mau pentas seni, masa nggak Jelas Jadwal rencananya?”
“Ya, itu kan baru rencana, Ma. Novi latihan baca naskah hanya untuk persiapan kalau-kalau ada pentas seni di sekolah, kok,” ucap Novi.
“Oh… Jadi baru rencana. Kirain Mama sudah mau dipentaskan,” kata mamanya. “Ya sudah, kamu makan dulu sana! Tadi Mama masak sayur lodeh plus ikan mas goreng kesukaanmu.”
Novi melongo mendengar kata-kata terakhir mamanya. Nyam…
... baca selengkapnya di Inner Beauty Cerita Motivasi dan Inspirasi Nomor Satu